• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ 
  • تعداد بازدید : 87
next    /  3 prev
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان دزفول با سرپرست شهرداری دزفول دیدار كرد
رئیس جدید اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان دزفول پیش از ظهر امروز چهارشنبه با حضور در محل دفتر شهردار دزفول با سرپرست شهرداری دزفول دیدار و گفتگو کرد.

 

  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری دزفول، عباس یوسفی نژاد سرپرست شهرداری دزفول در این دیدار ضمن تبریک به رئیس جدید این اداره و آرزوی موفقیت روز افزون برای وی، اظهار کرد: لازمه حفاظت و صیانت از داشته‌های تاریخی و فرهنگی و بهره مندی از ظرفیت هنرمندان صنایع‌دستی و احیای هنرهای ارزشمند شهرستان دزفول هم‌افزایی و تعاملات دستگاه‌های اجرایی است که در این میان شهرداری و میراث‌فرهنگی نقش بسزایی در این زمینه دارند.

 

 وی اجرای برنامه‌های مشترک و بسترسازی لازم برای سرمایه‌گذاران در حوزه گردشگری را از اهداف مهم شهرداری دزفول برشمرد و افزود: بر همین مبنا ضرورت دارد همکاری ها فی ما بین شهرداری و میراث‌ فرهنگی بیش از پیش توسعه یابد.

 

 سرپرست شهرداری دزفول تاکید کرد: قطعا تعاملات وهمکاری های شهرداری با ریاست جدید اداره میراث فرهنگی تداوم خواهد داشت تا شهروندان در آینده نزدیک شاهد بازخورد مثبت این تعاملات و در نتیجه رفع مشکلات زیرساختی و توسعه و رونق بیش از پیش حوزه میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان باشند.

 

 حمید رضا خادم رئیس جدید اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان دزفول نیز در این نشست با تاکید بر ایجاد تعامل و همکاری بیشتر، از زحمات و تلاش های سرپرست شهرداری دزفول و مجموعه شهرداری قدردانی کرد.

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0