• ساعت : ۱۰:۱۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۱۱/۱۶ 
  • تعداد بازدید : 103
به همت شهرداری دزفول
برنامه "بیا بریم سفر" به معرفی جاذبه های گردشگری دزفول می پردازد/ علاقه مندان هر شب از شبكه آموزش سیما می توانند نظاره گر جاذبه های شگفت انگیز دزفول باشند
مدیر روابط عمومی شهرداری دزفول گفت: به همت و برنامه ریزی شهرداری دزفول برنامه تلویزیونی "بیا بریم سفر" از شبکه آموزش سیما طی ۱۸ قسمت به معرفی جاذبه های گردشگری دزفول می پردازد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری دزفول، "روح اله پرموز" مدیر روابط عمومی شهرداری دزفول در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: این مجموعه ۱۸ قسمتی که به دعوت شهرداری دزفول جهت معرفی پتانسیل های گردشگری شهرستان دزفول تهیه و تولید شده از تاریخ ۱۳ بهمن ماه و همزمان با دهه مبارک فجر در ساعت ۲۲:۲۰ از شبکه 《آموزش سیما》 پخش خود را آغاز کرده است.

️وی افزود: موضوع قسمت اول برنامه "بیا بریم سفر" مصاحبه با شهردار دزفول و معرفی خانه تاریخی تیزنو بود و مقرر شده در مابقی قسمت های این برنامه جاذبه هایی همچون قمش مومنون، خانه تاریخی قطب، جاذبه های رود دز، مشاغل سنتی و قدیمی شهر،بازار قدیمی شهر و... به همگان معرفی شوند.

️مدیر روابط عمومی شهرداری دزفول با بیان اینکه معرفی ظرفیت های کشاورزی و دامداری از دیگر گزینه های تولید محتوای برنامه "بیا بریم سفر" است، افزود: شهروندان و علاقه مندان به دزفول زیبا می توانند هرشب ساعت ۲۲:۲۰ به تماشای جاذبه های شگفت انگیز و متنوع دزفول بنشینید.ضمن اینکه علاقه مندان می توانند هرگونه انتقاد و پیشنهاد از روابط عمومی سازمان صدا و سیما و تامین برنامه شبکه آموزش سیما را از طریق پیامک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۷۵ و ۳۰۰۰۱۶۲ ارسال نمایند.

️پرموز با قدردانی از زحمات و تلاش های عوامل حرفه ای تولید این مجموعه تلویزیونی، گفت: تهیه‌کننده، کارگردان و اجرای این برنامه بر عهده محمد مقنی باشی و کار تصویر و تدوین این برنامه نیز بر عهده مهدی نوری است، همچنین سعید قربانی به عنوان صدابردار و احسان متقی کاشانی به عنوان دستیار تصویر از دیگر عوامل این برنامه هستند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0